lørdag 30. mai 2009

Eksamenslesing og hundekos

Jeg er tilbake i Bergen igjen. Litt godt, men kunne godt vært hjemme litt til. I dag startet jeg dagen med en god frokost hos Pappa og Reidun:) Godt å se Sebastian igjen. Etter det dro jeg til Christel hvor vi leste en del om diverse sykdommer og sykepleie til de ulike. Fikk pugget en del ting som ikke satt så godt inne. Klapp på skulderen til oss. En gang iblant ble vi jo selvfølgelig litt opptatt av lille søte fine Akira som er Christels søte Rottweiler (visst det er sånn det skrives). Hun er helt nydelig. Ubeskrivelig fin faktisk. OG her er bildebevis på akkurat det: 
Christel og Akira i solen

SE så søt

Nydelig


Jeg har faktisk blitt svidd i ansiktet. Nesen min er knallrød, rød på haken, pannen og midt på brystet. Jeg har en hodepine som er syk. Skal drikke vann og slappe av resten av kvelden. I morgen er det mer lesing. Med solfaktor og event burka. 

Ha en fin kveld.


1 kommentar:

Mariann sa...

naaaw, så fin!
Og dakar Amalie! Går det bra nå? Jeg bruker solfaktor 20 ;) funker som bare det ;)