fredag 8. mai 2009

En fridag på en fredag

Klokken er 08.30, på en fridag og jeg er våken, men ikke tro at det er helt frivillig. I vår ringe bolig har vi en spesial alarm som går direkte til vaktselskap og brannvesen, noe jeg sårt har fått kjenne på kroppen før. Denne alarmen må skifte batteri, så nå faktisk om et par minutter kommre en vaktselskap mann å skrifter batteri. Men jeg våknet faktisk klokken 6.30 i dag av meg selv - fordi jeg står opp så umenneskelig tidlig hver dag. Men uansett. Etter denne mannen har dratt har jeg fri. Jeg skal være flink student å lese og kanskje få skrevet et refleksjonsnotat som er et av de siste studiekrav i denne praksis. Jeg er ferdig på hagavik torsdag den 14 mai. Det skal feires med middag med de andre hagavikstudentene og en tur på byen! Bare timer etterpå skal jeg sette meg på toget med destinasjon Røkland og hjem.

I dag er det andre spennende ting som skal skje. Jeg skal ha India kveld med India-jentene. Vi skal møtes her til meg kl 18.00 for å bestille billetter til vår studietur, vi skal så spise indisk mat og se slumdog millionaire. PERFECT rett å slett! Her er de fantastiske jentene jeg skal reise med til høsten: 

Nurce Carolina :)

Nurce Karianne:)

...and nurce Janne:)



Så nå skal jeg snart lage meg litt frokost og kose meg litt før jeg setter igang på dagens plikter. Hva skal du i dag?=)


1 kommentar:

Marthe sa...

hehe, kjipt å våkne til den alarmen da:s men hørtes veldig godt ut med en fridag^_^ du får kose deg masse og utnytte dagen på dens beste:D