torsdag 21. mai 2009

Klippe tror jeg - men how?

Det begynner å bli svært lenge siden jeg har klippet meg. Det er også lenge siden jeg har gjort noe nytt med håret mitt, blir ofte samme gamle hver gang. Jeg misunner de som har fint hår til enhver tid. Jeg har flere ganger gått til frisøren med et ønske - og blitt skuffet flere ganger. En gang så jeg ærlig og oppriktig ut som McGuvyer. Jeg er sikker på at mamma også lo av meg den gangen. 

Når jeg bodde i Bodø brukte jeg alltid Hairshop på Koch som min frisør. Der ble jeg alltid fornøyd. I morgen skal jeg til Bodø og vurderer sterkt å ringe for å få en time. Mitt hår for tiden kan ikke beskrives det ser ut som et dass og jeg føler meg som et dass. Jeg føler meg slik:







Mens jeg egentlig har lyst å ha en slik frisyre: 




 



En av de tre frisyrene ville vært fint. Men umulig med tanke på mange ting som lengde, farge etc. Men spesielt siste - Witherspoon sin frisyre syns jeg er sykt fin. VIL HA LANGT SHINY HAIR SOM ALLTID ER FINT. 






Ingen kommentarer: