lørdag 9. mai 2009

Freddan og Lørdan;)

I går kveld kom Janne og Karianne til meg, som avtalt kl 18.00, Carolina er alltid litt "fashionable late" kan vi vel kalle det. Men etter hun kom så vi på litt forskjellige sider, diskuterte fordeler og ulemper med å reise en dag før/etter osv, vi kom frem til at vi reiser lørdag 3 oktober og hjem igjen 29 november - godt med to dager hjemme før skolen starter på igjen. Så nå er billettene kjøpt altså! Skal reise med lufthansa, jeg sjekka flyene som går og er ikke helt begeistret for det ene lille flyet vi skal med fra københavn til munchen, men faen heller det får gå. ÅH JEG GLEDER MEG. Så tok vi turen til taste of india hvor vi spiste deilig god indisk mat for å se den vakre filmen - slumdog millionaire. 


Janne og Carolina på resturanten


1 stk Carolina og 1 stk blek amalie som ser ut som en våt hund grunnet regn

Karinne, Janne og Carolina klar til å se indisk film!



Etter en litt tung vakt på sykehjemmet dro jeg til pappa hvor jeg lekte med togbanen sammen med Sebastian, spiste god middag og slappet litt av. Har avtalt at vi skal ta med Sebastian på tivoli i morgen - det blir stas:) 


Full konsentrasjon ved togbanen



På tur hjemover kom jeg på at jeg kunne kanskje dra innom Christel allerede i dag og se på hennes nye baby! Hun er blitt mor til en velskapt liten rottis valp, og ifølge henne selv gikk fødselen svært smertefritt. Jeg syns kanskje rottiser er skumle når de er voksne, men FY SØREN ka søt de er når de er små, og selvsagt er Ikira den søteste. 


SE så nusselig. 

Nå i kveld skal jeg bare slappe av. Jeg har ikke hatt en heelt rolig kveld alene hjemme på evigheter. Så i kveld skal jeg ikke gjøre annet enn å nerde på pc`en og se på akutten! SWEET. Ka skal du finn på?

2 kommentarer:

Mariann sa...

Du e nok ikke mye bleik og våt etter å ha vært i India :) Heeeldig altså :D

Marthe sa...

var slumdog millionair bra? har kjempelyst til å se den:D hørtes ut som ei koselig helg^_^