søndag 24. mai 2009

Fredag - Bodø

Fredag kl 09.43 satte jeg meg på toget med nesen mot Bodø city - Bodø by. Gleden var stor da jeg endelig var fremme etter 1 time og 14 minutter bak to 13 år gamle jenter som fniste og herja i stolen fra jeg kom på toget til toget var ankommet Bodø. Skam. Jeg gikk til glasshuset, gikk inn på Hairshop og fikk klipt meg. Svært etterlenktet må jeg si. Sikkert for de andre som så min frisyre også. Etter dette gikk jeg å lusket litt i butikkene og fant meg faktisk en kjole og en topp. Kl 15.00 ble jeg hentet av min kjære Lisa. Vi dro hjem til henne, slappet av, spiste og koste oss før vi kastet oss i pentøyet og spratt vinflaska. 

Etter litt kom Kristin - som jeg ikke har sett på 1 år og Mariann som jeg heller ikke har sett på alt for lenge. Knallkoselig gjeng å sitte å drikke med! Så kom Morten og Silje en tur og vi rakk å drikke litt før vi dro ut på Min Plass i Bodø. Koselig sted. Turen endte med mat  i posen i en taxi til Lisa og Lennart hvor vi preika shit før jeg slokna på sofaen. Alt i alt - en ufattelig vellykket og koselig kveld. Jeg ser de jentene ALT for sjeldent. 




Glasshuset - Bodø`s midtpunkt 

Fint er det i Bodø og..

Moi og Morten:)

1.stk Amalie og 1.stk Mariann - fine

Silje, Lisa, Meg og Kristin <3 


Har virkelig kost meg i Bodø denne gangen. Håper ikke det blir lenge til neste gang=)

1 kommentar:

Mariann sa...

Hehe, veldig fine ;D og veldig koselig :D