mandag 25. mai 2009

Hyttetur og kjoleprøving på Fauske

Lørdag formiddag satte jeg, mamma og min kjære stefar Oddvar oss i bilen. Destinasjon: Hytta til mor og far på Ramskjell - Beiarn. Etter en snau times kjøring, 10 minutters god gange var vi vel fremme på hytta. Etter en liten hvil var det duket for middag. Og der ble det ikke servert noe vanlig hyttemiddag som jeg mener er gryteretter og supper, men nei - vi fikk servert deilig biff med grønnsaker og pommes frites. Spiste oss nærmest dårlig mett. Resten av kvelden gikk til spising, kortspilling og enda mer spising. Søndag spiste vi deilig frokost før vi spilte enda litt mer kort og vi dro ned. Alt for kort tid på hytta - håper ikke det blir så lenge til neste gang. Jeg koser meg vanvittig når jeg er der. 


Den fine fine hytta til mor og far

Meg på altenen - ramskjell vatn i bakgrunnen

Kortspilling til den store gullmedalje



Frokost


På vei ned fra hytta




I dag har jeg, Maria og Mamma vært en liten snartur på Fauske. Jeg og Maria endte opp med å prøve utallige kjoler på cubus og lindex. De aller fleste var ekstremt stygge, andre var stygge ved første øyekast men fine på. Bildene vi tok ble derimot ikke svært vellykket. Det eneste bildet som ble noe tess er av Maria. Det var merkverdig gøy og vi lo til vi nærmest ikke fikk puste. 

Søskenkjærleik


Maria med en kjole fra Cubus


Resten av dagen har gått til eksamen - har mye igjen å lese på. Men forhåpentligvis går det vel. 

1 kommentar:

Marthe sa...

det er så godt å være på hytta! lykke til med eksamen:D det går så fint så:D