onsdag 27. mai 2009

Klageinnlegg

Her er et kort og greit klageinnlegg. Jeg er så lei av å lese. Jeg føler det er så mye av det samme. Fare for lungekomplikasjoner, sirkulasjonsproblemer, sjekk bevissthet, glasgow coma scale, smerter! DENNE eksamen kommer nærmere og nærmere for hvert minutt, samtidig  føles det ut som  jeg beveger meg lengre og lengre bort fra et godt resultat. Jeg er snart ferdig med å gå gjennom de aller fleste kap i boken, har laget tester til de andre i kollokvien og skal i dag starte med å løse case for den store gullmedalje. Jeg drømmer om alt av sykdommer - i natt fikk jeg hjerneslag. 

JEG ER LEI. 

- men nå har jeg ikke tid til mer syting for nå må jeg lese enda mer. BAH. 

1 kommentar:

Marthe sa...

æsj, det hørtes ut som et kjedelig prosjekt;P mm, lesing er gørr! du er heldigvis snart ferdig da! så du får holde motivasjonen med det:)