torsdag 4. juni 2009

Hurray!

Hurra! Jeg er ferdig med sykepleieksamen! Den jeg har lest til i lang tid. Og jeg må si oppgaven vi fikk var ganske grei. Fikk en case med KOLS, pneumoni og et innslag av hjertesvikt! Følte det gikk greit - kunne gått bedre , kommer på masse ting jeg bør ha skrevet som jeg har glemt av. Men men - får vente i 3 uker på sensuren. Så får vi se da. 

Det ble ingen stor eksamensfeiring i går - men en kjempekoselig en. Vi skal ha storfest 19 juni istedenfor. Men i går var vi noen jenter som satt litt hos Christel før vi dro ut på byen hvor vi endte opp på Metro. To for en drinker passer ypperlig. Nå har jeg fri til mandag med unntak av en tidligvakt på hjerte på søndagen. Et par bilder fra gårdagen: 


Lise, Kine og Tine

Photoshoot: Kvalme 

Kjære Christel og meg

Photoshoot: Dritings på busstoppet

.. og på bussen


Og nå er det avslappings!

1 kommentar:

Marthe sa...

mm, merkelig det der;P hurra for deg:D godt å endelig kunne ta sommerferie?;) skal du noe til Bodø i sommer?