fredag 26. juni 2009

Sunshine

De siste dagene har jeg hatt noen ufattelige gode dager. Onsdagskveld var jeg, Silje, Helga, Carolina og Ina hos Christel å feiret hennes bursdag. Hun hadde laget deilig og sunn mat etterfulgt av dessert jeg faktisk hadde viljestyrke til å ikke smake på - hurra for meg. Men Silje rørte heller ikke - så VI var flinke. Så prata vi shit før vi dro frem fantasi og spilte til krampa tok oss. Smilemuskelene fikk virkelig gjennomgå! 

Torsdag hadde jeg tidligvakt på gastro. Min 2 opplæringsvakt hadde jeg med hjelpepleier Linda - som må være et av verdens skjønneste menneske. Så blid og hyggelig. Og de andre sykepleierne som var på vakt var/er bare fantastisk hyggelig og greie. Pasientene også. Så kort oppsummert en kjempefin vakt. Etterpå dro jeg hjem og Cathrine kom en tur og vi lagde god middag før vi dro ut i parken og nøt det nydelige været. Klarte faktisk å sovne i solen også og våknet med sikkel på armen - swwwweeeet. 

I dag har jeg vært å trent og sitter nå å slapper av litt og venter på at solen skal begynne å skimte virkelig til, noen skyer i veien enda. Og så skal jeg og Cathrine en tur til åsane å kike litt:) 

Ha en suuuuper dag - for det skal jeg!

1 kommentar:

Mariann sa...

Wow, viljestyrke, det må jeg si! + trening?! Goood :D Flinka ;)