mandag 13. juli 2009

Det var mmm med helg

Har vært syk noen dager, men formen har vært betydelig bedre i helgen, og snart er jeg helt fri for alt av forkjølelse. Har hatt helt fri i helgen og det har vært deilig. Fredag slappet jeg av med noen gode filmer. Lørdagen dro jeg til Silje, vi laget lavkarbo brownies og koste oss. Har ikke spist noe som lignet sjokolade på fire uker, så det var en vanvittig opplevelse. Vi satt lenge å pratet, så på film og så var vi å tok en dukkert i en vann ikke langt unna der Silje bor. Det var varmt og deilig. Og ikke minst god trim.

I går dro jeg å hentet Christel og Akira. Har ikke sett Akira på lenge og det var skjønt å se henne. Hun vokser som ugress altså! Stor hund snart. Vi satte oss i bilen mot Sotra - til Silje. Vi koste oss med hundene, gikk tur med Siljes søte gutt Matheo, lagde mat, badet, preika shit og så på bilder og slikt. En super kveld. Var ikke hjemme før klokken 3.00 i natt. En knall dag!!

Christel, meg og Silje


Tuddelu!

Ingen kommentarer: