lørdag 25. juli 2009

*PROUD*

Jeg startet dagen med den vanlige frokosten - stekte egg, men denne gangen tok jeg litt røyket laks ved siden av. Etter litt Dr.Phil på TV3 fikk jeg min kjære Stefar Oddvar til å pumpe litt mer luft i sykkelen, fikk på meg treningsklærne og satte meg på sykkelen. Jeg liker spinning når jeg trener på sats, og da går det ganske bra, og må jobbe hardt for å bli ganske sliten. Sykkling i virkeligheten er mye tyngre, trengte ikke trå til så hardt for å få god treningspuls. Jeg måtte stoppe en gang i blandt for å drikke vann, sykkelen har ikke sånn vannholder så måtte ha det med meg i sekken, men passet på å ikke stå for lenge. Flere gode venner har sagt lenge at jeg må skaffe meg sykkel, men i Bergen er det verre med slike gode veier som her, jeg kan ikke fordra tanken engang på sykkle i byen. Men kanskje noe jeg kan vurdere litt.



Sykkelen på tur - det ble en tur på 1 mil i dag! *proud*


Sjekk den søte shetlandsponnien jeg møtte på veien. AWW så skjønn!



Etter en god dusj og en tur på butikken med mamma lagde jeg meg litt enkel men dog god lunch! Stekte litt svinekjøtt, paprika, sopp og litt squash, for å få litt god smak kryddret jeg det med grillkrydder og en liten dæsj med seterrømme - nyydelig.

mmm



Ingen kommentarer: