tirsdag 17. januar 2012

What a day!

What a day! What a day!

I dag har vi hatt masterseminar, det var igrunn ganske godt å komme i gang igjen etter den fantastiske turen til Afrika. Fikk god veiledning på noe av det jeg trengte å avklare, som bl.a teori. Må jobbe enda mer med det. Men sååå fikk jeg se på datafilen for første gang, altså jeg så på de dataene jeg skal analysere for å besvare problemstillingen min. Og det var SÅ spennende. Jeg fant mange spennende resultater bare i dag! Så nå bobler jeg nesten over i glede, og spenning.

Etter seminaret dro vi på Colletts cafe sammen med de masterstudentene som skriver kvalitativt, og lærerne/professorene våre. Spiste deilig mat og pratet masse, alt fra fag til personlig. Utrolig trivelig.

På veien hjem bestemte jeg meg for å overaske Thomas, og kjøpte med en hamburger til han, og noen med mindre karbohydrater til meg - kylling. Han ble storfornøyd, så lå jeg i armkroken og vi så Star Wars og tok livet med ro.  <3

En super dag! I morgen skal jeg opp til Blinderen en tur å lete etter enda mer teori. Ser ikke helt en lys i enden av tunnellen.

Skal legge meg tidlig i dag.

Riktig god natt! 

Ingen kommentarer: