søndag 22. januar 2012

Lavkarbofrokost & sex and the city

God morgen! I dag har jeg sovet "lenge", helt til klokken 9.45. Har nå spist en deilig lavkarbo frokost og sitter nå å nyter en episode med sex and the city. Det er faktisk "bare" ca 6 mnd til New York og Karibien - helt nøyaktig 6 mnd og 10 dager. Så jeg blir reiseylysten og spent når jeg ser sex and the city. Er det nerdete av meg å vurdere en sex and the city tour hvor man får se et utvalg av steder av hvor de har vært å spilt inn serien? Thomas skal selvsagt slippe å være med visst han ikke vil;)

Men uansett - lavkarbofrokosten:


En helt enkel omelett med salt og pepper. Toppet med to biter soltørket tomat. Ved siden av er det bacon, litt salat og noen skiver med pålegg fra sverige. Kjempegod frokost. 


Hva har du spist til frokost i dag?


I dag er det fotball på tapeten her i huset. Altså gubben min skal se fotball i ca 4 timer (ÆHH) såå jeg får forhåpentligvis gjort en del skolearbeid. Jeg må også planlegge uken litt. Reiser til Bergen på torsdag hvor jeg skal overnatte på hotell - kvalitetstid med meg selv, møte venner og feire pappas 50 års dag. 

Ha en god dag!

2 kommentarer:

jannike sa...

NEI, d e ikkje nerdete! eg hadde også lyst til d, men den bussen går berre 1 gong i veka eller noke sånt og eg fant d ut liiiitt seint, noke enkelte andre va glade for ;) men uansett, buss eller ikkje: berre det å være i NY gjere at du føle du e m i SATC ;) GLED DEG ;)

Frokosten såg god ut, eg har ete high-carb-restar ;)

Her i huset skal d visst også være fotball i x antall tima, derfor har eg plana om ei laaaaang treningsøkt idag ;)

Amalie sa...

Åhh det var bra, for haaar så lyyst å gjøre det. En av grunnene til at jeg alltid har hatt lyst å reise til NY er sex and the city;)