søndag 22. januar 2012

Kvalitetstid med meg selv: Tapas på Jacob Aall

God aften i stua! Jeg har på mange måter hatt en fantastisk dag i dag! Har fått lest og skrevet en del teori, faktisk fire og en halv side - og det er faktisk litt. Har hatt en fin spasertur i frognerparken med min kjære, spist deilig middag og nå har jeg hatt kvalitetstid med meg selv!

Jeg gikk først på brun og blid og tok rundt femten minutter med sol - deilig. Må iallefall prøve å bevare litt av fargen jeg fikk i Afrika. Etterpå gikk jeg på Jacob Aall og tok meg en deilig kopp med cappuchino og litt tapas! Det er lett å spise lavkarbo når man har tapas som mulighet. Servicen på Jacob Aall er også alltid kjempebra.

I dag spiste jeg:



Suppe med scampi, hakkede oliven og tomat og mozzarellasalat - nydelig godt. Og faktisk billig! Gikk derfra med å bruke ca en 100 kr. 

 Jeg har også planlagt denne uken og litt frem i tid. 


...og tatt festlige trynebilder


Jeg er forressten i Ketose - det kjennes godt ut! 


Ingen kommentarer: