mandag 23. januar 2012

Mandag = veiedag

Vel... minus 300 gram er ikke mye å skryte av. Men sprakk så det jomte etter tidligere i uka og var tilbake i ketose i går, så tenker det har sin forklaring. Kan igrunn ikke være skuffet da. Helt min egen feil. Men nå er jeg back - og håper vekten ser bedre ut neste mandag. Jeg begynner jo å bli litt keen på nye joggesko:p
Men satser på at denne "trenden" ikke fortsetter. Har iallefall planlagt å ikke sprekke noe mer på lang tid. Nå driver jeg å planlegger litt hvordan jeg skal gjøre det med tanke på kommende bergensbesøk. Får kanskje bake meg et brød ha med eller?

Ting jeg må være flinkere til for å få et godt vekttap:

- Unngå drikke/matvarer med for mange kunstige søtningsstoffer. SLUTT Å DRIKKE PEPSI MAX I UKEDAGENE!
- Være flinkere til å drikke kaldt vann
- Ta de anbefalte vitaminene og mineralene hver eneste dag (kan fort glemmes)
- Være mer fysisk aktiv




Nå skal jeg spise middag!






2 kommentarer:

Jannike sa...

Ta m deg ein pakke fiberrik knnekkebrød t Bergen, d bruka eg å gjere! Ikkje fortvil over 300 gram, d e jo nedgang!!! Hurra for d;) flink e du;)

Amalie sa...

DEEET var ikke dumt, det skal e absolutt gjøre:):)