mandag 16. januar 2012

Er på plass i mitt andre hjem!

God morgen til dere. Nå sitter jeg velplassert i et rom som kommer mer eller mindre til å være mitt andre hjem i tiden fremover. Og gjett hvor det er? Helt riktig - på skolen. Nærmere bestemt masterstudent rommet. Det er for oss på master i klinisk sykepleievitenskap og de på master i psykisk helsearbeid. Det er flott å sitte her fordi man kan spørre andre studenter om hjelp skulle det være aktuelt, ha gunstige diskusjoner, ha lunsj sammen, og det er stille her.

De jentene som er her mest har dessutten også dekorert det fint her inne, så det er litt hyggeligere å sitte her.



Er igrunn fornøyd med at jeg kom meg hit ganske tidlig! 



Her er "hjørnet" mitt. Fin liten krok jeg har. 

Trenger jeg en plante?









2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja en grønn plante har gjort seg.Lykke til med studiene Artig å lese om afrika turen din, Klem fra mor

Anonym sa...

tror nok du må kjøpe deg en plante.

fin studieplass.

klem fra mamma