fredag 27. januar 2012

God Morgen! og litt bergensbilder

Å bo på hotell er noe man gjør for sjeldent, iallefall gjør jeg det for sjeldent. Det er bare fantastisk. Har nettopp sittet å spist frokost og lest avisen i over en time. Thon Hotel må ha verdens beste frokost. Hadde jeg spist karbohydrater hadde jeg lett stekt meg en vaffel eller to! Det luktet deilig fersk vaffel og mm mmm!

I går var jeg hos pappa og co. Det var så hærlig å gå inni barnehagen, og når Sebastian så at det var meg - ropte han AMALIE, og gav meg en super klem. Det smeltet søsterhjertet. Og så kom nydelige Amanda og også ropte AMALIE. Og fikk et fin klem. Da jeg kom hjem var Sivert der, han stod i døren og strekte ut armen og dro meg inn og gav meg en solid klem. SOLGT. De er så nydelige. 

Var der noen timer før jeg dro til byen og møtte Cathrine. Vi drakk litt vin og ble småfin. Pratet om alt og ingenting. Når jeg og Cathrine møtes kan vi virkelig prate prate og prate i mange timer. Utrolig hyggelig kveld. Bare litt bilder fra i går i litt forskjellig rekkefølge! 

 Søte Cathrine

 Nydelig vin!


 Bergen by night! <3 
 Elsker denne nydelige byen!

 Et av bergens mange smug.. 

Og dette må jo være norges "fineste" Mc.Donalds 


Nå hadde jeg faktisk tenkt å jobbe litt mer med masteroppgaven. Men vet dere hva? Jeg ser i mål for uken var at jeg skulle ha klar 8 sider teori. Men jeg har skrevet 18 sider. Så nå tar jeg å hopper i den deilige hotellsenga, setter på tvèn og sløver en times tid først. 

FORDI JEG FORTJENER DET. 




1 kommentar:

jannike sa...

DET fortjena du!!!! NYT DET! flinka!
ein smuule misunneli ska eg seie deg :P