søndag 15. januar 2012

Fantastisk kveld, og se mitt smykke!

Jeg har hatt en fantastisk helg, og prikken over i`en var en utrolig hyggelig ettermiddag med Mariann. Så godt å se henne igjen etter en mnd tid. Masse å prate om, og sikkert enda mer igjen. Håper det ikke blir for lenge til neste gang!

Vi startet med å se Lion King i 3D på Colosseum kino - det var magisk. Tårene var på plass allerede i introen. Det er absolutt den beste Disney filmen som er. Uten tvil. Fikk mange flashback til Afrika, og savner faktisk løvene i Zimbabwe.


Etter kinoen dro vi bare rett over gata til Sushi og Wok, spiste deilig sashimi (bare ren fisk) med litt wasabi, ingefær, soyasaus og chilimajones til. Lavkarbostil. Fisken de bruker der er så nydelig at den kan godt spises slik - uten ris og masse dill dall.


Bare et trynebilde i svart hvitt! 


Og se hva jeg fikk av Mariann!? ELSKER lukten. Kommer godt til nytte! 



Og så tenkte jeg bare å vise frem noe jeg kjøpte til meg selv i Afrika, kjøpte den i Motopo`s nasjonalpark, skulle ønske jeg hadde mer penger med dit, for de hadde flotte suvenirer, noe som det faktisk var mangelvare av der vi var. 


 Et elefantmsykke i tre, burde kanskje gi det bort som gave, men jeg er så glad i det selv at jeg beholder det. 

Hatt en fin helg?

6 kommentarer:

Mariann sa...

åååh, det smykket krev et navn! :D

takk for en superfin dag <3

Amalie sa...

hehehe ja det gjør det faktisk! :) Du får tenk ut et!:D

Anonym sa...

Smykke var kjempefint! Vil ha!

Anonym sa...

Så fin blogg du har, Amalie!! Du e kjempeflink :-D
Savne deg, AP og alle de andre når eg les det du har skreve..

Stor klem fra Ida <3

Anonym sa...

kjempefint smykke

mamma

jannike sa...

elska sushi og wok :D
tenkte m ein gong eg såg d smykket at eg at d måtte ha eit navn ja ;)

nydelig du e Amalie! Korleis går d m lavkarboen? eg kjenne eg begynne å miste motivasjonen, du har liksom vore mi store inspirasjonskilde, e du alltid like flink m lavkarrbo?