torsdag 26. januar 2012

Thon Hotel Rosenkrantz

I skrivende øyeblikk sitter jeg ved skrivepulten, har funnet frem bøkene og har skrevet litt mer teori på oppgaven. Men tenkte å vise frem rommet jeg bor på! Koselig rom helt øverst i 6 etg av dette hotellet. Hotellet er fint, og servicen virker god. Endelig i Bergen. Deilig å høre dialekten igjen og se alle de kjente tingene som gjør Bergen så unikt vakker.





Elsker å bo på hotell! Og selv om jeg på en måte skulle ønske at Thomas var her, er det - må jeg ærlig innrømme litt digg å skal nyte tre netter her alene:D

Nå må jeg skrive enda litt mer før jeg skal en tur opp til pappa å spise middag og hilse på de nydeligste søsknene mine! 

1 kommentar:

jannike sa...

der har eg låge begge gongane eg har vært på hotell i Bergen, elska d hotellet ;)

kos deg masse, d e deg vel unt (pittelitt misunnelig) ;)

klem...