søndag 18. september 2011

Tusler på cafe mens samboern ser på fotball!

I dag er det litt kaldt, så tok på meg denne knallrosa strikkagensern jeg fikk av Sonja i julegave - elsker elsker elsker den!

Nå er det fotball frem til klokken 19.00 i kveld. Sykt. Og det blir rett å slett for mange timer med noe jeg ikke syns er så veldig morsomt. Så jeg tar med meg den nye boken min "syk i hjertet", har lest noen femti sider allerede, og lærer masse, både faktastoff men også hvordan det er å være hjertesyk sett fra et pasientperspektiv. Spennende. 

Så nå skal jeg pakke sakene og tusle til cafe rustique som er en spansk/chillensk kafe med god mat og kaffe. Skal sitte der litt og kose meg! Det beste er at det tar meg hele to minutter å gå dit, det er like rundt hjørnet!

Ha en fortreffelig søndag



Ingen kommentarer: