mandag 19. september 2011

Starten på en ny uke starter med proteinshake!

God morgen bloggen! Mandag, ny uke - nye muligheter!! Noen misliker mandager, jeg derimot digger det. Om det skjer noe spesielt denne uka? nei igrunn ikke. Har lagt inn to dager med trening sammen med Preben, i dag og onsdag, så fredag tenkte jeg å kanskje svømme eller noe? Da får jeg tre treningsøkter denne uken.



Ja her sitter jeg. Har spist en grovbrødskive med røyket laks som jeg kjøpte på matfestivalen, fisk har masse fett i seg, men sunt fett. Pluss at jeg sitter her å drikker min første proteinshake. Jeg ser at jeg den siste tiden har nok spist litt for lite proteiner, så en slik shake kan dytte proteininntaket litt i riktig retning. Jeg var særdeles skeptisk til smaken, men er overasket. Den er veldig søt, og forstår godt hva PT-preben sier når han sier at blander man denne med melk vil det smake oboy! 

En sånn shake inneholder 150 kalorier. 
1% karbohydrater
93% Proteiner
3% Fett

Nå skal jeg kutte opp litt frukt, og sette nesen for skolen. Skal på samling sammen med noen andre medstudenter og våre veiledere, for å få litt ja - veiledning videre. så det gleder jeg meg til!

Ha en flott mandag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hvor kjøpte du den ?? ;)