mandag 19. september 2011

Kroppen skjelver etter en PT økt!

Jeg sitter her å skjelver, ikke av frykt, ikke av kulde. Men hva tror dere? Jeg har selvsagt trent sammen med min personlig trener - Preben. I dag har vi trent noe jeg ikke har trent tidligere. BOKSING.



Bildet er bra for å sette situasjonen i perspektiv.  For å si det sånn jeg er ikke den tynne overlegne figuren på dette bildet..... Igjen klarte PT-Preben å hente ut det aller verste og kanskje noe bra i meg? Vi bokset i 40 minutter, doble slag, firedoblede slag, spark, hopp, dukk alt mulig. Det var ufattelig gøy men også ubeskrivelig tungt. Jeg hadde puls oppi taket, og jeg klarte å rope "SATAN" og da svarte han med " Mitt navn er ikke satan, det er Preben!!!!" Det var en trigger så da slo jeg enda hardere. Vi trente såpass hardt at han også svetta litt. (HAHA). Jeg trente også de faste knebøyene, selvsagt med en bonus her og der.

Etter 40 minutter hard boksing, litt planking og push ups var det klar for: TATA øktens oppkast. Jeg har vel kastet opp hver eneste gang. Jeg har forsøkt å endret kostholdet i forkant av trening, etter første gangen økte jeg karbohydratene, denne gangen økte jeg proteinene så etter å ha eliminert alt fant Preben ut at det sannsyneligvis kommer av at jeg bare er i dårlig form. Og merkelig nok gjør det meg ingenting å kaste opp, for da vet jeg at jeg presser meg selv, men får også en litt ren start på neste innsats på treningen. 

Men denne gangen hadde Preben kjøpt en banan til meg slik at jeg kom meg ganske raskt! Det er PT`en sin det! 


Har vært på skolen i hele dag og har en deadline til i morgen med å rable ned noen svært velformulerte ord om masteroppgaven min! Fikk utvalgt veilederen min i dag og er veldig fornøyd me det! :D 

Ha en god kveld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

lille venn.

syns denne pt høres ond ut.

jeg hadde aldri klart dette, jeg er laget for komfort.

gla i deg.

mamma

jannike sa...

fliiiinkiiis! skulle virkeli ønskje eg klarte å presse meg so langt du gjere!!!!!! keep up the good work :)

Mariann sa...

Haha, sykt! Høres ut som han trykk på de rette knappan værtfall! Du e fliiiiiink! <3

mwah <3