onsdag 14. september 2011

God morning sunshine!

Jeg våknet et hakk stiv og støl, men det er jo en deilig følelse å kjenne at man har brukt kroppen litt. Ellers har jeg faktisk hatt en veldig fin morgen. Deilig å ha formiddagen når man skal på seinvakt, en av grunnene til at jeg liker seinvaktene bedre enn dagvakt. Jeg har brettet klær, laget mat som jeg skal ha med meg på jobb og ryddet litt kåken!

Og så er det jo deilig å stå opp når det står nydelige blomster på kjøkkenbordet!





Til middag (jobbmat) laget jeg noe som både er enkelt og veldig godt:


En wraps som jeg har smurt 2 ss lettrømme, litt tacosaus, isbergsalat, agurk, stekt kylling (sammen med litt ingefær - setter kjempegod smak på maten) og litt mango. Jeg tar dette som middag og spiser derfor to stk. 2 stk av denne inneholder ca 550 kalorier. 




Et redigert bilde, for å unngå å vise frem hvor ufresh jeg ser ut uten å ha malt på meg ansiktet, deilig å gå uten sminke! 

Nå må nesten lese en artikkel eller to! Og selvsagt spille litt Plants vs Zombies (hekta). 

Ha en nydelig dag! 

Ingen kommentarer: