onsdag 21. september 2011

Kondis med PT Preben og en stk fin fin samboer!


Nå er jeg ferdig med atter en økt med PT-Preben! Det er så gøy altså! Etter boksingen forrige gang har jeg veldig vondt i armene, ikke støl vondt, men kjennes mer ut som betennelseslignende greier, ba derfor om litt hensyn til det, og det fikk jeg. Men som han sa, får man ikke tyn der, så får man tyn på andre områder. Så i dag ble det fokus på kondis, eller min manglede sådan. 35 minutter med intervall på ellipsemaskin, og mamma det er denne: 

Hun her ser ut som hun nyter det. Intervallen bestod av 4 minutter med full motstand og høy hastighet, hadde da puls på mellom 165-180, så 3 minutter litt roligere, for så 4 nye minutter, helt til 35 minutter var gått, kjempehardt, men fikk nok forbrent litt! Jeg var rød som en overkokt hummer som igjen har hatt seg en tur i et malespann med knallrød maling. Jeg så regelrett ikke ut!

Selvsagt var det også noen knebøy lagt inn i programmet! En svært hard økt, men som jeg sa, det er gøy og jeg tror jeg føler at formen er noe bedre enn utgangspunktet!

Når jeg kom hjem overasket min kjære meg med en nyvasket leilighet og roser! Er han ikke nydelig!

Nå har jeg dusjet, smørt meg inn i den nye body butteret fra Vita, tatt på meg pysjamas og skal spise litt deilig mat og se en episode av Twin Peaks! 

Ha en nydelig kveld!

Ingen kommentarer: