lørdag 17. september 2011

Nydelig lørdagsfri!

God morgen! Frihelg er jo bare helt fantastisk. Nittedal i går var også fantastisk. Verten Eline disket opp deilig hjemmelaget Lasagne med deilig tilbehør. Jeg var edru, selv om jeg fikk både tilbud og alkoholfyldige fristelser flere ganger. Er faktsik stolt av meg selv at jeg holdt meg edru. Koste meg masse masse med utrolig bra selskap.

Godt å stå opp og være i god form var det også. I dag lagde jeg og Thomas et deilig frokostbord og hygget oss veldig:


Sånt som dette må vi gjøre oftere, er jo så hyggelig!

Nå skal jeg kanskje lese en artikkel, siden jeg har som mål å lese en minst pr dag og skrive sammendrag, og så tenkte jeg og Thomas oss ut en tur og kanskje ta en kikk på matfestivalen, og i kveld skal vi på kino:)

Ha en nydelig lørdag!

Ingen kommentarer: