lørdag 24. september 2011

Nydelig høstdag her i Oslo!



For den nydelig høstdag her i Oslo! God lørdag bloggen! Jeg har hatt en deilig start på dagen må jeg si! Stod opp kl 10.00 og spiste frokost, ooooog så dro jeg å trente! Vel å merke uten PT-Preben, er ikke helt det samme uten må jeg si. Det er så mye lettere å ikke gi alt, men når jeg stod på ellipsemaskinen og så for meg at Preben kunne komme inn døra når som helst fikk jeg litt prestasjonsangst og ga enda litt mer. Trente 30 min på Ellipse med litt intervall og litt styrketrening på armer og lår.

Har vært på posten og henta noen bøker jeg bestilte tidligere i uken, det brustne kvinnehjertet og gender and health, to bøker som forhåpentligvis er viktige til masteroppgaven!

Men nå må jeg nesten hoppe i dusjen, for jeg skal på seinvakt i kveld

Tudelu! 

1 kommentar:

jannike sa...

ja hausten e faktisk virkelig vakker her i Aust! ekje heilt d samme i Bergen akkurat d :P