tirsdag 20. september 2011

Check check check!

Betalt regnigner - Check!
Bestilt synsundersøkelse - Check!
Bestilt time til reisemedisin for vaksiner - Check!

Nå har jeg vært flink å gjort unna litt sånn diverse telefoner, betalt regniner, ryddet leiligheten, satt på en maskin med klær osv! Nå er jeg igang med å skrive ned 250 vettuge ord om denne masteroppgaven som skal sendes med vedlegget til regional etisk komite, det må derfor være vettugt det jeg skriver. 

Men jeg drømmer igrunn mer om:


Jeg er ingen sydenperson, men akkurat nå har jeg utrolig lyst til å bare ligge på stranda, drikke juice og bade! 

Vel, skolearbeid venter. 

Ha en fin formiddag!

1 kommentar:

Mariann sa...

Jeg er en sydenperson, tenk så fryktelig lyst jeg har til å ligge på stranda ;) Sånne ting som å ringe optiker og lege er det jeg stresser mest med i hele verden, til tross for at det er SÅ enkelt og greit:p