torsdag 1. september 2011

Personlig trener og litt forandring i kostholdet!

Jeg har begynt med personlig trener! Første treningsøkten endte jeg opp med å kaste opp midt i treningen og blodsukkeret sank til et drastisk lavt nivå. Som avtalt med treneren spiste jeg en bedre frokost og en banan like før trening. Forskjellen var drastisk. Jeg forstår nå at man trenger faktisk karbohydrater skal man trene og komme i form. Jeg klarte det jeg gjorde forrige gang pluss mye mer! Jeg har i dag også blitt målt og veid i alle kanter, og med noen skremmende resultater. I samråd med min personlige trener er det bestemt at jeg skal øke karbohydratene noe mer enn det jeg er vant til. Så nå skal jeg telle kalorier, men fremdeles ha stålkontroll på karbohydratene og alt det andre. Jeg forklarte han skepsien siden jeg er så vant til lavkarbo - men han forklarte alt sammen og lovde meg resultater, så jeg stoler på hans kompetanse!

Men dette blir rett å slett rart, men også spennende. Motivasjonen er der, og jeg skal ned mellom 25-28 kg med hans hjelp! Dette blir gøy!


SUMMERBODY 2012 her kommer jeg!

3 kommentarer:

Stine Elise sa...

Så spennende!! Det blir veldig gøy å følge deg ;) Sliter litt med motivasjonen for tiden, så kanskje du kan være inspirerende og motiverende for meg :D

Anonym sa...

hei vennen min.

du er verdens fineste uansett.

gla i deg.

mamma

Marie sa...

Hei! Oppdaget akkurat bloggen din nå. Spiser lavkarbo selv. Så flott du har blitt, stor forandring i bildene! :) Lurer litt på hvorfor du velger å spise mer karbohydrater nå? Tenkte bare at siden det tydeligvis har fungert så godt for deg å spise lite karbohydrater, så er det rart at du ikke vil fortsette med det liksom. Er du ikke redd for å gå opp i vekt, ikke få samme metthetsfølelsen eller få søtsuget tilbake? Hadde vært morsomt å høre dine tanker rundt det. Hilsen glad og fornøyd lavkarber 23 år :)