mandag 12. september 2011

Cruise i karibien neste sommer!

For en deilig start på en uke! Deilig å sove til klokken 9.00 og føle seg helt uthvilt. Spiste frokost som bestod av havregrøt med sukrin, kanel og litt banan. Kjempegodt og mettende. Har ryddet og vasket, satt på en vaskemaskin og bare vært flink!

MEN det beste med denne dagen er at jeg og min kjære har bestilt oss ferie for neste sommer. Vi skal nemlig på 10 dagers Cruise i Karibien. Jeg hadde mildt sagt en kjedelig sommer med operasjon og sårinfeksjon, så neste sommer skal bli fantastisk. Cruiset går fra Cape Liberty, så det blir jammen ta en tur innom New York!! Det er jo en drøm som går i oppfyllelse!

Bestevenninnen min var på Cruise i sommer og hun anbefalte et cruise hvor man også fikk noen dager på båten, da det er masse å finne på. Planen er noen dager i New York før avreise, og så skal vi innom disse stedene:



 Labadee - Haiti 

 Kings Wharf - Bermuda

 Phillipsburg - St Marteen

San Juan - Puerto Rico! 

Blir da fire karibiske deiligheter og resten av dagene på havet! 

GLEDER MEG! 

<3 

2 kommentarer:

jannike sa...

det blir nok knall, Amalie :D
syns cruise va ein fantastisk måte å å feriere på!!! blir nok cruise på oss også neste år :)

Mariann sa...

ser heeeeerlig ut! :D