onsdag 21. september 2011

Solsikker in tha house!

Good morning sunshine! I dag er det faktisk en nydelig dag i norges hovedstad. Jeg har allerede vært oppe noen timer og fått gjort litt av hvert. Har spist deilig frokost, lest litt på en fagartikkel og gjort litt annet stæsj. Jeg tok på meg klærne og gikk og vandret litt her på majorstuen. Jeg tok meg en tur innom KID og butikken town house, så mye vakkert altså. Men endte opp med litt andre ting:



Body butter og håndkrem med deilig vaniljelukt! Kjøpt på Vita!


Et smykke med fjær, også fra Vita!


Og så tok jeg meg en tur til blomstermarkedet her på majorstuen, de har billige blomster, jeg pleier å kjøpe blomster hver fredag til helgen, men denne gangen klarte jeg ikke vente, og disse varer sikkert ikke alt for lenge siden de var på tilbud, kostet faktisk bare 60 kroner! KUPP!





 SOLSIKKER! Sammen med litt høstblader, jeg elsker høsten, istedenfor å sutre over at den er her vil jeg heller gjøre det beste ut av den!



Jeg skal trene med PT-Preben i ettemiddag, og jeg har virkelig gangsperra fra grusomheten, jeg har så vondt i fingrene og armene at det nesten kjennes ut som betennelse, så skal be han om å ta det litt roligere med hendene i dag, i dag er faktisk første gangen jeg faktisk gruer meg til å trene fordi det er så vondt, men forklarer jeg det til han vet jeg at han vil forstå:)

Nå skal jeg spille litt plants vs zombies!

Ha en nydelig dag!

2 kommentarer:

jannike sa...

vakre solsikker! :)
lykke til med treninga idag,flinka ;)

Anonym sa...

HVOR mange slike body-butter-drit har du nå? :p Fy og fy...