lørdag 17. september 2011

God kveld i stugo!

For en hærlig dag jeg har hatt! startet dagen med en deilig frokost som vist i forrige innlegg. Men den gode dagen bare fortsatte. Jeg og Thomas dro en tur til maststreif - matfestival. Så utrolig mye spennende å se, gjøre og ikke minst spise. Småsmakte på diverse mat, mye som var kjempegodt. Kjøpte litt forskjellig også.  Når vi var ferdige der dro vi videre til bokmessa, mange salg og gode tilbud. Den eneste boka jeg derimot hadde lyst på var en som ikke var på tilbud (!!) Men kjøpte den selv om. Den er nok både spennende og lærerrik. 




Handler om en mann som blir hjertesyk og han forteller om hans opplevelse og litt fakta om hjerte her og der. Arbeider jo med hjertepasienter og skal skrive masteroppgave om hjerte og kar sykdom, så denne blir nok lærerrik. Kanskje jeg får en bedre forståelse av hjertepasienter, hvem vet. Gleder meg ialelfall veldig til å begynne på denne. 

Så spiste vi et godt måltid ute før vi dro på kino og så den siste Harry Potter filmen, har sett den en gang før, men Thomas hadde ikke sett den. Koste oss veldig.

Nå har jeg:

Pakket meg inn i joggis, tent stearinlys og forhåpentligvis ligger jeg straks i en armkrok og kanskje ser på en film. 

Smask. 

3 kommentarer:

jannike sa...

haurest ut som ein deilig dag, Amalie! og vel fortjent!!! :D
ha ein fortsatt goood kveld, her er det også sofakos og film ;)

Anonym sa...

hørtes ut som en koselig dag.

kos dere.

mamma

Mariann sa...

Høresut som en hæææærlig dag! Misunneliiig ;)