mandag 5. september 2011

Syk, skolestart og litt av hvert

God Mandag. Jeg har hatt en litt trasig helg. Jeg dro på seinvakt på lørdagen med feber i kroppen og en infeksjon i oppdrift, det var ikke særlig behagelig. Så søndag måtte jeg kapitulere og bare holde meg hjemme, så jeg har sovet og ligget på sofaen. I dag kjentes formen hakket bedre ut, så dro på skolen. Måtte nesten siden jeg skulle ha presentasjon i masterseminaret. Utover dagen kjente jeg at formen var ikke noe særlig. Men klarte å fremføre og fikk faktisk gode tilbakemeldinger, så nå er jeg igrunn ganske motivert for videre arbeid, må bare bli noen hakk bedre.

Tok noen paracet og dro på kafe med Carolina, så kjekt å se henne igjen! Nå ligger jeg derimot godt på sofaen og er veldig klar for å bare slappe av, knaske paracet og presse inn nesespray og kanskje se noen episoder med six feet under.

<3

I dag har jeg spist spagetti og hjemmelaget kjøttsaus. Siden jeg har en grense på et visst antall kalorier er det viktig å spare der man kan, derfor valgte jeg fullkornspasta, og her ser forskjellen visst man velger fullkorn vs vanlig pasta:



Sparer noen kalorier på det i lengden!


Ingen kommentarer: