fredag 16. september 2011

Atter en økt med PT-Preben!

Da var enda en beinhard treningsøkt overstått. Han der Preben finner stadig vekk mange måter å pine meg på. I dag startet jeg på Ellipsemaskinen, denne har jeg brukt tidligere i 10-minutters tid ca til oppvarming. Men etter 10 minutter stod jeg der som et spørsmålstegn, "ja er vi ferdige snart?" og så presterer han å si "DA var vi halveis" og så la han på fem nivåer i tyngde. Hadde øyne kunne drepe så hadde nok ikke Preben levd etter treningen i dag. Jeg hadde en gjennomsnittpuls på 185, jeg hadde lyst å gi meg på 16 minutt, men klarte å holde ut de 20 minuttene. Etterfulgt av 60 dype knebøy, og disse har jeg faktisk begynt å like (!!) men så kommer luringen med det store, istedenfor å gå rett opp igjen skulle jeg holde meg nede i 2 sek før jeg kom meg opp, det brant i beina. Og så rett på en øvelse hvor jeg drar meg selv opp over en stang (med litt motvekt, jeg løfter ikke hele min kroppsvekt, hallo jeg kan ikke flytte fjell). Men etter 15 rep løp jeg på do og oppkastet var et faktum. Kom tilbake og gjennomførte. Så var det enda noen øvelser får kroppen sa helt stopp, da kriblet det i kroppen, sannsyneligvis pressa jeg meg selv litt for hardt. Men da sa Preben stopp og jeg fikk faktisk ikke fortsette.

Men har fått et tips av han til neste gang; proteinpulver. I dag spiste jeg nok litt for mye karbohydrater før trening, og alt for lite fett og proteiner. Så har kjøpt meg 750 gram med proteinpulver "ProZyme" som visstnok skal være noe av det beste på markedet, men den prisen bør det være det.


Denne kjøpte jeg. PT-Preben sier den er god på smak, så satser på at den gjør det! 

I kveld skal jeg til Nittedal sammen med to andre hærlige jenter. Vi skal på middag og hyggekveld til en annen hærlig madam. SÅ dette blir en kjempekoselig kveld.

Og vet dere hva? Jeg har frihelg. En hel helg altså. Sykt. 

God fredag!

Ingen kommentarer: