fredag 16. september 2011

Ansiktet på og snart på vei til:



NITTEDAL!

Da har jeg fått på meg litt ansikt, og litt klær. Jeg skal på middagsaften i Nittedal, så skal om ikke alt for lenge suse ned til Oslo S og møte Lina og Johanna. Gleder meg. Jeg skal faktisk være edru i kveld. Da jeg spurte Preben om hva som var det beste alternativet for alkohol på en slik kveld, sa han; å avstå. Etter å ha fått en god forklaring på hvordan alkohol påvirker fettforbrenningen og ødelegger treningen fant jeg ut at jeg helst ikke ville drikke alkohol. Men fikk et snev av dårlig samvittighet, redd for å ødelegge stemningen, men fikk beskjed om at det ikke var drikkepress, så det var godt! Når jeg legger så mye sjel i denne treningen vil jeg helst ikke ødelegge det. Uansett - med denne gjengen trenger man faktsisk ikke alkohol for å ha det gøy! 

Nå gleder jeg meg til en flott kveld! 

Enda en gang, riktig god fredag!

2 kommentarer:

jannike sa...

sooo nydelig du e, Amalie :D
ha ein fabelaktig kveld, d har du virkelig fortjent!

Eline sa...

HURRA for Nittedal - og en fantastisk kveld med dere jentene mine! <3 Gleder meg til neste gang :)