onsdag 7. september 2011

Studiedag tar man på kafe!




I dag har jeg FRI. Jeg er fremdeles småsyk, forkjølet og føler meg slapp. Men har i det minste energi til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen og syns synd i meg selv. Jeg har allerede ryddet og vasket i leiligheten, jeg har organisert badet på en bedre og mer hensiktsmessig måte, jeg har også lest en spennende fagartikkel. Nå har jeg tatt på meg noe annet enn en joggis, jeg fant denne tunikaen på b-young til en femtilapp, og den er så luftig på, noe som er deilig!

Nå skal jeg ta med meg en bok om Norske hjerters historie, masse spennende fagstoff, gå på kafe og nyte litt alenetid.

Ha en nydelig dag! 

3 kommentarer:

jannike sa...

SOOO FIN du e, Amalie! :) :) :)

Anonym sa...

Flott tunika, og fin farge til deg!

Amalie sa...

Tusen takk jannike:):)