onsdag 26. november 2008

To dager i ett.

Fikk ikke tid til å skrive i går, så jeg slår sammen disse to dagene. I går stod jeg opp klokken 6.00, for å så dra på spinning 6.30 sammen med Cathrine, denne gangen klarte hun faktisk å komme seg opp, noe som var bra! Møtte også Lise i klassen og faktisk en deltaker fra flyskrekkurset - kjempekoselig! Det var en hard time der jeg til tider kjente pulsen komme ut av fingrene og hodet, da måtte jeg roe ned litt, men herregud ka deilig man føler seg etter en hard time etterfulgt av dusj og frokost! En god start på dagen. Klokken 9.00-13.00 var det forelesninger om sosial virkelighet og helsekultur, helt greit - men til tider tørrt. Etter dette satte vi oss ned og ble ferdige med gruppeopggaven - jippi! Skal ikke leveres før fredag, men like greit å bli ferdig raskest mulig. 

Da jeg kom hjem satte jeg meg ned, men så kom Sebastian klar for action. Vi dro på butikken og kjøpte litt godt - boller og bananer + litt elias chips og brus, slikt som han vet han kun får hos meg. Cathrine kom en tur og sammen så vi Wall-E. Til og med Sebastian ble litt trist av filmen og ropte utallige ganger "ÅH NEI OG NEI". QUTE. Når Sebastian var avlevert til pappa hoppet jeg i sengen og sloknet, våknet i mårrest så trett at jeg var et lite hårstrå fra å skulke, men klarte tilslutt å gruble så mye om jeg skulle skulke at jeg våknet. DAMN. Så dro på skolen, første timene var interessante, der lærte vi om utviklingspsykologi i ulike aldersgrupper, hva man skal forvente av en baby når den er så og så gammel. De to neste timene derimot var så tørre at jeg slet vanvittig med å holde meg i ro, forelesningen var om kultur og det var så mye fjas at jeg datt helt ut flere ganger, satt til slutt og stirret apatisk på foreleseren og lot som jeg var engasjert student. Om han trodde mitt ansikt, betviler jeg sterkt. Jeg, Ina og Carolina satte oss ned for å lese litt etterpå. Har fått skrevet notater og gått gjennom en del, så fornøyd! 


Ingen kommentarer: