søndag 9. november 2008

Challenge fra Marthe

Jeg har da blitt ufordret av Marthe til å skrive 7 ting om meg selv som ingen andre vet. Jeg er vel en person som er ganske utadvent, men selvfølgelig er det hemmeligheter, enkelte som ikke blir lagt ut her,men  noen ting dere ikke vet om meg kan kanskje komme hit: 

  1. Jeg sminker alltid halve ansiktet i gangen (logikken i det er at visst det ikke blir bra så har jeg iallefall ikke sminke hele ansiktet) 
  2. Jeg er nærmest besatt av tanken på gode karakterer (nesten sykelig) 
  3. Jeg syns Arve Juritzen var såå kjekk den gangen han hadde tv2 hjelper deg (herremin det er mange år siden) 
  4. Jeg er ikke spesielt glad i barn, jeg liker barn jeg kjenner. Men barn som bråker ombord tog og på kafeer og barn som foreldrene ikke har kustus på misliker jeg sterkt. Jeg er en av de som ville gledelig donert et bidrag for å slippe barn ombord fly og tog. De kunne gjerne få egne "lugarer" men skrikende barn på fly og tog er en skam. Samme med foreldre som mener at vi som ikke har barn skal gjøre noe annerledes, blandt annet når man sitter på kafe og kanskje snakker griseprat, selv om det sitter et barn rett bak så er jeg av den menig at det er ikke mitt problem at hu bak har fått et barn, det skal ikke gå ut over meg og mitt liv. 
  5. Jeg har en stor drøm om  å flytte til New York (det må være en av mine største drømmer) 
  6. Jeg stoler på et håndfull av mennesker, det er svært få som vet det meste om meg. Jeg stoler rett å slett på få stykker av sorten menneske. 
  7. Når jeg så på extreme makeover på tv ble jeg så påvirket at jeg planla å faktisk å jobbe et år for å få penger til plastisk kirurgi. Jeg bestilte tilogmed en katalog! 
Jeg utfordrer Mariann!

4 kommentarer:

Marthe sa...

oi, sykt hvor påvirket man egentlig blir! ser jeg på tvshop klør det i fingre og tær og jeg kjenner at jeg måå ned og bestille, men har klart meg med to ting derfra:D

Amalie sa...

hehehe tvshop ja, har endt opp med et par ting derfra;) helt ubrukelige ting også:P

Marthe sa...

jepp, muntlig kjemiiiii:( skjønner ingenting:P har jo bare en eksamen, menm faen, føles som 10!

uff! det hørtes slitsomt ut:P heldig du som har juleferie:P eller får jo min del av juleferie da;) (men har egentlig ikke siden jeg jobber)

Marthe sa...

mm, enigenig! skal man først bruke pels, gå med fake! ser helt likt ut (er kanskje litt stivere enn vanlig?)