mandag 24. november 2008

Modul 6

Jeg har aldri følt meg som en større nerd da jeg stod opp i mårrest og gledet meg så mye til skolen at gliset stod fra ene øret til det andre. Jeg liker å lære nye ting, men først og fremst var det godt å se alle mine medstudenter som også hadde vært i praksis, gøy å høre ulike erfaringer og synspunkt! Jeg hadde virkelig savnet de! 

Modul 6 ja, det er det vi har nå, om sosiologi, psykologi og medisinsk sosial antropologi, tror det kan bli spennende, men når tilogmed ene foreleseren sa "dette kan bli noe tørrt" da kjente jeg at det hadde nok vært mye gøyere å være i praksis nå ja. Men det er 3 uker så det får gå, eksamen er en fire timers eksamen med spørsmål, ikke case, så det må virkelig pugges nå i tre uker! OG jeg skal ha god karakter, blodtrykket mitt steg nok litt akkurat i det jeg skrev det, men det er sant, jeg skal ikke synke i snittet mitt, for et B i snitt er noe jeg ønsker å fremdeles ha. 

I dag begynte vi med gruppearbeidet, skal skrive referat fra en artikkel, lekende lett, vi er godt i gang allerede. Gruppen har også fått 2 nye medlemmer: Merete og Christopher. Merete er en god venninne, som har fått bebis, nemlig Christopher, og siden hennes mann og hans far er i nordsjøen må den 3 mnd gamle morroklompen være med på grupparbeidet. Jeg liker han, han er stille og søt, og lager kun små klynkelyder når han vil ha mat. Han liker faktisk at folk holder og koser på han også, han er blitt gruppas lille maskott. Han er en eksemplarisk baby. Her er et bilde av maskotten og ene tanten hans Ina: 


Er ikke han nusselig så vet ikke jeg!



3 kommentarer:

Marthe sa...

søøøøøt<3 hmm, ikke sikker på hva det koster ! har bare sånn prøveversjon:P

Anonym sa...

Amalie; har du noen gang tenkt på NÅR du ble nerd? For, sånn som jeg husker deg fra skola så tenker jeg mIRC, gi litt faen-holdning og sånt :p ikke for å være slem altså, men nå tenker jeg på det fantastiske prosjeketet vi hadde om planetene :p

Amalie sa...

haha e ble nerd når e forlot groteske ungdomsskolen, hadde sin topp 2 året vgs, falt dramatisk på allmenn påbygging, og har nå blomstret opp igjen for fullt!;)

Nei husker ikke prosjektet om planetene nei, må innrømme det:P