torsdag 27. november 2008

Madagaskar 2

I dag var egentlig planen å gå på medisinerrevyen sammen med Ina og Carolina men det var utsolgt - men som en god erstatning gikk vi til kinoen for å se Madagaskar 2. Vi fikk perfekte seter midt i og spenningen var stor. Jeg hadde vært ganske så flink må jeg si - jeg kjøpte frukt, vann og kjærlighet på pinner, noe som er en ganske grei erstatning til popcorn, brus og sjokolade. 

Forventningene var store, men hadde ikke forventet at den skulle være like bra som eneren, for det er svært sjeldent at oppfølgere er det, men må si jeg ble svært positivt overasket, jeg lo nærmest fra begynnelse til slutt, men noen "åh nei" og "åh huff" ble det innimellom. Vil ikke røpe så mye - men se den, herregud korr gøy den var!

Terningkast: 5






Ingen kommentarer: