søndag 16. november 2008

Hipp Hipp Hurra

I går Lørdag den 15 stod jeg opp klokken 06.00, jeg hadde sagt ja til en ekstravakt, noe jeg i bunn og grunn angret sterkt på med tanke på at senere på kvelden skulle vi ha party hjemme hos oss. Men men jeg dro på jobb, positivt innstilt, vakten begynte greit, men min kollega ble syk og dro hjem, så der stod jeg da, alene med ansvaret for 8 pasienter. Jeg løp som en piska hund den vakten, alle fikk stell og mat, men ikke et minutt ekstra oppmerksomhet enn det, men det gikk, men ting var litt på skeiva når aftenvaktene kom, men det fikk så være. Da jeg var ferdig var jeg allerede så på tuppa at jeg hadde mest lyst å bare krype i senga og bare sove. Meen jeg suste til Oasen for å finne gave til min kjære og suste hjemover og fikk kastet på ansiktet og noen klær. 

Når klokkeviseren viste 18.00 stod Cathrine på døren og ikke lenge etter det stod Harry sin "bitch" Thom Remi, en fyr jeg har hørt mye om, men ikke møtt. Vi satt å drakk og preiket og etterhvert kom det flere og flere folk. Når vi alle var samlet var vi 25 stykker som skulle feire at min kjære ble 30 år. HERREGUD jeg er sammen med en 30 åring tenkte jeg, haha. Det var kanongøy, fikk møte masse av Harry sine venner som jeg aldri før har hatt anledning til, og det var veldig koselig. Etter en stund suste mange av oss bort til tigertiger der vi fortsatte festen med cocktails og champis! Når klokken var alt for mange gikk vi hjem med kebab, våknet klokken halv syv på sofaen med en kebab i hånda, jeg løp på dass og spydde som en gris. DET er lenge siden jeg har gjort, men etter det følte jeg meg igrunn ganske fin i formen! Så lørdagen var en veldig koselig kveld! Her er noen bilder fra kvelden: 


Gry, Cathrine og Alexandra

Kristine og Trude

Cathrine, meg, Gry og Jarle

Det var lit folk på TigerTiger

Gry, Calle og meg

Kenneth og den ustemte gitaren

Thom Remi 

Søte pirat gry!

Cathrine med fjong hatt

Bursdags"barnet" Harry ble synget for!



2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG, har dere TURKIS kjøkkeninnredning? jeg er misunnelig!!!!!!!

Amalie sa...

hahaha ja den er fakisk det;) gangen har akkurat samme farge;);)