tirsdag 11. november 2008

FAEN

Hele dagen min er ødelagt. Den begynte allerede i natt da mine kjære naboer, eller de som bor rett ovenfor oss hadde fest med bongotrommer inne på stuen. De kunne ikke spille og det eneste de sang var  Jason Mraz med I`m yours, eller faktisk bare refrenget. De begynte når klokken var 03.00, da klokken var halv fire hadde jeg fått nok og jeg spaserte rett opp og banket på døren. Jeg forklarte de at jeg skulle stå opp snart og at det var veldig tungt å ikke få sove, de begynte å "eh meen" så sa jeg bare at jeg ringer politiet visst jeg hører en hånd på den trommen igjen. Så spaserte jeg ned igjen, og heldigvis ikke en lyd i etterkant. Men da var jeg allerede så sint og iriitert at jeg klarte ikke sove igjen. 

Årsaken til at jeg måtte ha søvn var nemlig fordi jeg skulle til en ultralyd av galleblæra fordi jeg er så plaget med sånne gallesteinsanfall. MEN den forsov jeg meg til, pokker heller! Det gjorde meg enda mer sur på toppen av at sinne på de bongotrommene fremdeles var friskt i minne. JAJA. Jeg ble litt glad da jeg kom på at 11 bruker jo faktisk lønningen å tikke inn på kontoen, i glede ringte jeg for å atter en gang bli forbannet. "Din saldo er syvhundre og førtifire kroner! HVA I SVARTE? jeg har skiftet arbeidsavdeling, men jeg har jobba hver mnd, og sjefen sa at det skulle ikke bli problemer med lønnen at den skulle være iorden, jeg gikk inn på nettbanken og så: Lønn Bergen Kommune: 744,26 kroner. Og nå er jeg pisss forbanna pga det, jeg skal ha minst 3000 til, så  nå har jeg prøvd å ringe sjefen uten hell, for nå er jeg altså så sint at jeg snart begynner å grine, jeg klarer meg ikke med 700 kr i lønn, da har jeg ikke en dritt denne månden å bruke på annet enn regninger! Og jeg vet med sikkerhet at lønnen ikke blir etterbetalt før om neste måned. Men visst de ikke gir meg lønnnen min snart så slutter jeg på dagen! 

Og så skal jeg på seinvakt, skal gå sammen med praksisveileder som jeg vet kommer til å grille meg med masse spørsmål, i dag som jeg er så sint og forbannet og har mest lyst til å bare ligge i sengen og være pottesur, eller kanskje faktisk trene spinning for å få ut aggresjon, MEN neida! FAEN! 

2 kommentarer:

Marthe sa...

uuuuff:(:(:( for en ufattelig kjip dag:( du får surfe litt videoer på youtube. du trenger bare tre ord, AFV !;)det hjelper kanskje en liten stund?:) får håpe dagen din blir hvertfall litt bedre:)

Anonym sa...

fyy faen! Jeg hadde drept! både den ene og den andre..

ufff,er ikke noe annet å si enn daaaakar deg :(