torsdag 27. november 2008

Det hellige brevet

I dag startet dagen med en kjedelig forelesning om struktur i den sosiale virkeligheten, jeg prøvde hardt å følge med men må innrømme at det ble mange blomster i skriveblokken. Den neste timen derimot var kanonbra, var utviklingspsykologi og hun foreleseren var bare helt topp. Da jeg og mine medstudenter var på vei til Reidun for å snakke om Madagaskar stoppet jeg bare innom en jeg vet har ansvar med papirarbeid og slikt, og da spurte jeg om de hadde sendt ut brevene med svar til Portugal, hun sa at hun hadde lagt det i kassen for sending i dag, men at vi kunne bare hente det i resepsjonen visst jeg ville - JA GJETT OM.

 Reidun var ikke på kontoret så var raskt der for å så rive opp brevet.. fikk ikke lest nøye igjennom, jeg bare så etter noe som "ja du er med" eller "gratulerer" men det stod innvilget, noe som var vel så bra. Jeg ble rett å slett dritglad, selv om jeg på en måte hadde tenkt ja jeg kommer med er det alltid godt å ha det på papiret! Min kjære hærlige medstudent Carolina fikk også invilget! IIIk. Har ikke snakket med Sylvelin, hun andre som søkte men siden det var bare to stykker som kom med. Meen så tenkte vi - fristen for å søke 3 studieår er Mandag, visst ingen da søker Portugal 3 år kan kanskje Sylvelin være med nå i 2 studieår, for det er egentlig planlagt to+to slik at stipendet fra skolen blir riktig laget til, men visst ingen søkere er jo neppe noe problem at hun blir med, så det krysser vi for! Jo flere jo bedre. Men uansett blir det knall! Herregud det er ikke lenge til engang! 

Her er det hellige brevet!






Ingen kommentarer: