onsdag 5. november 2008

inte mycket nytt

I dag har jeg faktisk ikke særlig interessant å skrive om, så det blir et lite innlegg i dag. Som vanlig har jeg vært i praksis og hatt en kjempegøy dag, har tatt totalt ansvar for to pasienter i dag med stellet, blodtrykk, EKG, stikking, medisiner, blodprøvebestillinger, dokumentasjon, legevisitt osv osv, det er mildt sagt en del som skal gjøres. Men dagen gikk iallefall fort. Siste halvtimen var det så slappt at jeg satt å preikte med en svensk turnuslege, han snakket om hvor kjedelig det var å skrive epikriser mens jeg klagde på at dagen er for kort:p endte opp med å diskutere hvor langt vi ville gått for penger, altså han ville gjort nærmest hva som helst for 1 million med en eldre dame, men alle pengene i verden ville han ikke hatt for å gjøre noe som helst med en mann, hele diskusjonen var gøy, spesielt når han snakka svensk! Svensk er bare et stilig språk!

Etter jeg kom hjem og spist deilig middag som min kjære lagde til meg, etter det satte vi på Fast and the furious, en film som er faktisk kanondigg, men som sjeldent blir sett. Vi ble faktisk så ville av begeistring at vi satte på toern, men vi begge slokna i hver sin fotende av sofaen og våkna en times tid etterpå og filmen var ikke langt unna slutten, det var en deilig ettermiddagslur:)

Ellers har min kjære samboer fått litt penger, noe som betyr mat i huste, ja frisk mat og sunn mat, jeg er lei av brød med skinke, nå har jeg fått masse annet pålegg, og agurk og tomat, jeg gleder meg allerede til frokosten i morgen. 


2 kommentarer:

Marthe sa...

åååh, så deilig! digg å slokne på sofaen! mm, godt med mye grønt på maten:D hvertfall egg og tomat<3

Marthe sa...

hahahaa! ja absolutt! øyenskygge, mascara og andre billige ting fra hm:P kjempekult! men nå skal det jo sies at de har en del fine øyenskygger idag:D