lørdag 8. november 2008

Idiot, Olsen og Eagle Eye

Da jeg kom hjem fra nattevakt i mårrest var jeg så trøtt at jeg gledet meg til å ligge å slappe av resten av dagen og kvelden, planen var til å stå opp klokken 13, men våknet da min kjære kom hjem fra jobb, han stupte i seng siden han jobbet natt og så rett på tidlig. For å få meg og min pratemunn bort slik at han kunne sove i fred sa han: "duh? kortet mitt ligger på benken, jeg har satt av penger til deg, gå ut å kos deg" jeg bare lo, "hahah" fjomp. Men han var seriøs, han hadde planlagt å overaske meg med litt cash til kos, min søte søte kjæreste, han fikk visst med seg at jeg har 16.50 på kontoen min. Jeg tenkte ja, ja jeg fortjener litt kos. Så jeg ringte Cathrine og vi avtalte å møtes på Zupperia klokken 18.00! Hans plan om å få sove i fred lykkes, og jeg var griseglad for tanken på å være sosial! Vi spiste deilig middag, som vanlig bestile jeg verdens beste vietnamesiske kyllingsuppe! NAM! 

Min kjære jobber jo et sted der de stadig vekk får gratis billeter til diverse ting, denne gangen hadde vi to gratis kinobilletter, så etter middag dro vi å valgte en film: Eagle Eye. Men før den tid satte vi oss på Cafe Aspendos for litt kaffe og preiking. De har også et utvalg av spill og slikt så vi tok en kortstokk, drakk kaffe, preikte shit og spilte idiot, olsen og spøkelse. SNAKK om koselig kveld! 

Jeg var spent på filmen, jeg hadde sett traileren og den hørtes jævli spennende ut. Vi hadde ganske ok seter i verdens søteste lille kinosal, vi satte på enden så vi hentet to sånne seter til barn og satte opp mot veggen, det var som å sitte i en stress less! Løwli! Filmen begynte ganske bra, og den var full i action, men etterhvert ble den bare tam, alt for mye typisk og det HATER jeg ved filmer. Når man kan forestille seg hva som skjer er det ikke en god actionfilm iallefall. 

Terningkast: 2 

Men åh for en fin kveld jeg har hatt! Dette må gjentas! 

2 kommentarer:

Marthe sa...

åh, jeg syns eagle eye var dritbra:D og så er han jo så kjekk<3 hiih ! takk for det:D den jeg kjøpte fra US and A :D hihi;)

Marthe sa...

har utfordret deg ! kom å sjekk ut ;)