fredag 7. november 2008

Havregrøt og mamma mia

Jeg ble ringt opp i morges av min kjære, jeg hadde sagt at han skulle ringe å vekke meg klokken 09.00. Da han ringte skyldte angeren utover meg, jeg hadde mest lyst til å sove mer. Men da var det gjort, jeg var våken, så jeg krabba ut av sengen og gikk på badet. Da jeg slo på tevannet kom jeg på at jeg hadde kjøpt havregryn, så jeg tenkte "hmm kanskje jeg skal lage havregrøt" og det gjorde jeg faktisk, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har spist havregrøt (unnskyld mamma visst jeg husker feil) Jeg tok tipsene også som stod bakpå, jeg tok litt søtt syltetøy og litt frukt oppå, og det smakte faktisk ikke så verst, enkel og grei frokost sammen med den deilig kopp med grønn te med appelsinsmak! 

I går var jeg på middag hos "svigers" og "svigerfar" laster ned en del filmer, og gjett hva jeg fikk? MAMMA MIA! JAA MAMMA MIA! Så den satte jeg selvfølgelig på i bakgrunnen mens jeg spiste frokost og leste på dagens nyheter. Jeg skal innrømme at det er ikke det samme å se den nå som det var å se den på kino, der er jo musikken ekstra høy og minst 100 ganger større en min tv, så ikke helt det samme! Men ingenting slår jo å se film på kino. 

Jeg skal på nattevakt i natt, så jeg satser på noen timer opp nå, spise middag til normal tid og så legge meg igjen slik at jeg kan være opplagt til natten, forrige nattevakt var det ingen action, men man kan jo ikke planlegge at det skjer i natt, så må forberede meg på at det kan bli travelt. Jeg skal iallefall "kose" meg inne på medisinrommet! 


Ingen kommentarer: