fredag 21. november 2008

Hviledag

Formen har ikke vært på topp i dag, så dagen har i mer eller mindre grad bestått av å ligge på sofaen og stirre på tv, eller enda rettere sagt Akutten, noe som alltid er gøy. Det eneste jeg hadde lyst på av mat i dag var mandariner og kyllingsuppe, og for en lykke det var da jeg kom på at jeg hadde begge deler, så jeg har da faktisk hatt det litt koselig selv om formen er crappy. Jeg tror det kommer av at jeg har stressa non stop nå i 8 uker, når kroppen da endelig får litt etterlengtet hvile er man så mottakelig for sykdom, det har ofte skjedd meg særlig etter eksamener, så kroppen trenger vel litt tid for å samle seg litt etter det hardkjøret jeg har vært gjennom. 

Etter litt for mange timer ble akutten litt for mye og jeg gikk inn på kottet mitt, et kott jeg bruker som leseplass, kottet har siste tiden blitt så rotete at det har bygd seg så opp at jeg har faktisk ikke kommet meg inn dit, så jeg har da sittet på stuen, så jeg satte meg på kontoret og ryddet i papirer, permer, dill og dall, siden jeg var så slapp tok det også sin tid, men til slutt ble det ganske bra. 



Jeg fant også frem timeplanen for kommende modul og bøkene som hører til, kvalmen tok meg da jeg så hvor mye vi skal innom, har 3 uker på meg til å lese psykologi, sosiologi og sosial antropologi. Eksamen er en skoleeksamen på 4 timer. Disse fire bøkene skal jeg lese en god del av, vi skal "iallefall" kunne det viktigste i disse bøkene, hvordan i all verden man skal klare det på så kort tid kan bli spennende, særlig når hele første uke går til en oppgave! Av og til forstår jeg faktisk ikke helt hva de modulansvarlige tenker på når de lager timeplanen. 


1 kommentar:

Marthe sa...

tusen takk søte du^_^ hehe, ja det gjelder å ha en fangende overskrift noen ganger, så folk blir så nysgjerrige at de MÅ se:P

åh, god bedring ! du får sove med skjerf, votter og lester;)