tirsdag 2. september 2008

Her er kun litt tirsdagsplapring..

Maria var her hos meg i Bergen fra forrige onsdag til hun dro i går mårrest. Det var faktisk veldig trist fordi det er lenge til neste gang jeg skal treffe hun. Men gjett om vi hadde det koselig når hun var her! Vi storkosa oss med noen turer på kino, pils på kveldene, kafesitting og masse shitpreik på kveldene.

Siden jeg skal til aller mest sansynlig til Portugal vurderer jeg sterkt å bli her i Bergen i julen for å jobbe så mye som overhodet mulig for å tjene mest mulig penger som jeg kan bruke der nede! Visst jeg drar får jeg jo ganske mye støtte fra skolen+lånekassen så jeg klarer meg nok, men er jo alltid litt kjekkt med litt ekstra penger! Kan hende jeg vurderer å bytte arbeidsplass, trenger litt mer faglig utfordringer, får se får se!

Ellers så er det veldig gøy på skolen for tiden, jeg gleder meg vanvittig mye til praksis på plastkirurgen, men smågruer meg litt også, for vet ærlig talt ikke helt hva jeg går til og hvordan det fungerer på sykehus, hvordan alt er bygget opp, det blir direkte rååspennende! 

Her er to bilder av Maria, Sebastian og Meg. 







Ingen kommentarer: