søndag 31. august 2008

Hviledagen blir neppe holdt hellig!

Da var Lørdagen gått over til å bli en Søndag, og det er egentlig litt godt, for i dag tror jeg faktisk det skjer mer enn det gjorde  i går. Håper jeg. I dag skal jeg og Maria kanskje på kino og se den siste revejakta og kanskje bare kanskje blir det burger på inside, får se hva som skjer, det er litt smådyrt, men den burgeren der er så nært himmel som man kommer. 

Ellers skal jeg forberede meg litt til det vi skal ha i morgen siden min praksisveileder skal ha forelesningen og det er om kirurgiske sår og plastisk kirurgi!:) Må nesten være godt forberedt da! 

Ellers må jeg bare si at jeg blir bare mer og mer skeptisk til å reise til Cuba, med tanke på at han derran Gustav herjer vilt, ser ikke for meg at jeg skal drive å evakuere for å slippe unna en orkan! Det er litt fjernt fra min hverdag, for å si det sånn. Jeg har tenkt litt på Bolivia, men det eneste som ringer i bjella da er fengsel og narkotika med tanke på de jentene som var så "uheldige" å bli lurt  med  22 kg narkotika, ALLE kjenner om de har med seg 22 kg ekstra på baggasjen liksom, reis lengre med den! 

Og nå har jeg ikke så mange andre tanker enn at jeg skal se litt på min helt fra Hollywood til parkveien!:)

Ingen kommentarer: