mandag 15. september 2008

Countdown

Med 15 september som utgangspunkt har jeg noen ting jeg teller ned til, om 8 dager har jeg årets PT eksamen (praktisk/teoretisk) som går på at man kan trekker en oppgave, denne gangen er det 7 oppgaver og så må man gjennomføre en oppgave samt redegjør for teorien som ligger bak oppgaven. Av alle de oppgavene håper jeg at jeg får ATC systemet (legemiddelhåntering) eller stell av venøse leggsår. Det er de oppgavene jeg føler meg tryggest på. Jeg gleder meg ikke til eksamen, men gleder meg til å bli ferdig.


Om 11 dager ca kl 15.00 står jeg på togstasjonen og venter på at Anja og Lisa skal gå ut av toget, eller så står jeg og gir de en god og etterlengtet klem. Jeg savner de så mye til tider at det gjør vondt. Det er rart og dumt at vi alle sammen bor så langt unna hverandre, men det positive er at når vi først ser hverandre så gjør vi det meste ut av situasjoenen. HERREGUD JEG GLEDER MEG TIL MINE BESTE BESTE VENNER KOMMER HIT TIL BERGEN. 












Om 12 dager rundt klokken 19.00 skal jeg har vorspiel her hos meg siden jeg ar besøk av mine kjæreste venninner, har laget den som en event på facebook og hittil er vi 10 stk, og det er jo alltids noe, og håper på flere. Er fremdeles ganske mange som ikke har svart. Da blir det en blanding mellom venninner, bekjente og studievenner. Hittil er vi bare jenter, så kan se ut til at det blir jentevors, så er du gutt og bor i Bergen, kanskje du vil være med på et bare jente vors? 

om to uker, altså 14 dager har jeg første dag i praksis på Haukeland universitetssykehus på hjerteavdelingen i medisinsk praksis. Jeg skulle egentlig på plastkirurgen men modulansvarlig spurte om jeg kunne flytte over til medisinsk praksis hjerteavdeling istedenfor p.g.a en annen student hadde visst hatt kirurgisk praksis. Hadde veldig lyst å være på plastisk, men tror det blir kanon på hjerteavdelingen, av alle organsystemene i kroppen er det absolutt hjertet jeg føler jeg har best kontroll på. Etter en hel dag i praksis skal jeg også ha første kurskveld mot min flyangst, så det blir en hard dag den 29 september. 


1 kommentar:

Marthe sa...

åh, det blir koselig å få dem på besøk igjen da:D Man gleder seg som en unge som venter på lørdagsgodter:D kjempefin header:D