fredag 19. september 2008

12 timer

I dag har jeg vært på skolen i 12 timer. Eller faktisk over 12 timer. Har øvet sammen med gruppen, samt pugget enda mer på teorien. Da det var tid for at lærerne skulle svare på spørsmål som vi hadde sendt inn, ble jeg bare enda mer nervøs fordi det virka bare enda mer vanskelig, og ting som ikke var klart i oppgaven kom frem nå og gjorde ting bare enda mer vanskelig. Og noen av lærerne virket bare oppgitte av spørsmålene vi sendte inn, så føler meg litt håpløs. 

I morgen skal jeg på tidligvakt, noe jeg egentlig ikke har tid til. Og så bærer det rett på skolen igjen for mer øving sammen med gruppen. Håper vakten i morgen blir rolig og grei, slik at jeg kanskje kan få lest noe innimellom. 

Nå skal jeg straks legge meg! Natta: 

1 kommentar:

Marthe sa...

takk Amalie:D uff, husker den tia. kjempekjedelig:S 12 timer på skolen? hørtes tungt ut:S